Trappen Lauwers

Webdesign, Branding en Google Advertenties voor ambachtelijke trappenmakerij Trappen Lauwers uit Kasterlee.​

Project

Informatie

Beschrijving

Trappen Lauwers is een ambachtelijke trappenmakerij waar Eric Lauwers en zijn team van 11 werknemers al meer dan 20 jaar een 350-tal trappen per jaar afleveren voor evenveel tevreden klanten. Passie voor de ambacht & een organische groei lopen als een rode draad doorheen de geschiedenis van het familiebedrijf.

Doelstelling

Trappen Lauwers rekent op Yellowwood Marketing als externe partner voor alle offline- en online marketing. Gaande van webdesign, Google Ads, een rebranding tot zelfs de toonzaalinrichting.
Website Trappen Lauwers uit Kasterlee

Hoe hielpen we Trappen Lauwers concreet?

Een make-over van de ganse marketing gaat uiteraard hand in hand met het maken van een gloednieuwe website. Door de brede waaier aan afwerkingsmogelijkheden, ontwikkelden we een gebruiksvriendelijke en zeer uitgebreide website waarop iedere trapsoort haar plekje kreeg. 25 overzichtelijke pagina’s gidsen de bezoeker door de troeven die Trappen Lauwers biedt. Ook besteden we enorm veel aandacht aan vindbaarheid op belangrijke zoekwoorden, waarvoor we naast SEO-technieken de juiste webteksten schreven om zo goed mogelijk te scoren.
We ontwikkelden in samenspraak met zaakvoerder Eric een gloednieuw logo waarbij “Eric Lauwers trappenmakerij” werd omgevormd tot Trappen Lauwers. Toch blijft de zaakvoerder met zijn initialen aanwezig in het logo. Het logo sluit perfect aan binnen de nieuwe huisstijl van Trappen Lauwers, wat ook als basis diende voor het ontwerp van de website en brochures. Daarnaast koos men voor printed media in de vorm van vijf brochures. Yellowwood Marketing verzorgde de teksten, het design en het printen (in samenwerking met een externe partner) voor de brochures. Ondertussen deelt men deze vlijtig uit aan potentiële klanten en bezoekers van de showroom zodat ze thuis rustig nog eens de afwerkingsmogelijkheden kunnen bekijken. Een sterke, visuele brochure prikkelt en overtuigt de klant.
Een doorgedreven zoekwoordenonderzoek leverde heel relevante inzichten op om zowel de webteksten te optimaliseren als een advertentiestrategie uit te bouwen. Met een heel beperkt budget scoort Trappen Lauwers maandelijks 300 extra bezoekers waarvan een 20-tal de toonzaal bezoeken.

Project

Resultaat

Trappen Lauwers haalt maandelijks 20 extra toonzaalbezoekers uit de Google Ads-campagne. De nieuwe website scoort ook organisch goed op belangrijke zoekwoorden. Via blogposts en sociale media posts prikkelen we via zowel woorden als beelden mogelijke klanten.

Ben jij onze volgende tevreden klant?

We staan te popelen om samen met jou je digitale uitdagingen aan te pakken. Eens samen brainstormen over hoe we je kunnen helpen op vlak van (online) marketing?