Oxford Group

Website, Google Ads & e-mailmarketing voor Oxford Group met flagshipstores van Jacob Cohën, MooRER en Hogan in Antwerpen & Knokke.
Nieuwe website voor Oxford Group met winkels in Knokke en Antwerpen. Gerealiseerd door Yellowwood Marketing uit Herentals.

Project

Informatie

Beschrijving

Oxford Group is al meer dan 25 jaar dé referentie in de Antwerpse modewereld. Ze bestaan uit een multibrandstore en verschillende flagshipstores van onder andere Jacob Cohën, MooRER & Hogan.

Doelstelling

Enerzijds wilt Oxford de offline verkoop stimuleren en boosten door een visuele website met al hun winkels en veel merken op. Anderzijds willen ze ook op een frequentere manier communiceren met hun loyale klanten over de toekomstige events en dat de mensen die op zoek zijn naar tailormade kledij, makkelijk hun weg vinden naar het MTM-atelier.

Hoe hielpen we Oxford Group concreet?

Om de winkels digitaal terug op de kaart te zetten, rekende Oxford Group op Yellowwood Marketing. We bouwden een heldere, gebruiksvriendelijke website waarop de bezoeker alle winkels, merken en openingstijden kan terugvinden. Een afspraak voor een maatpak kan eenvoudig online gemaakt worden, met automatische reminders voor de klant.
We maken doeltreffende advertentiecampagnes in Google die de verkoop van hun Italiaanse luxemerken stimuleren. Zeker tijdens de piekmaanden november t/m januari monitoren we op wekelijkse basis deze campagnes om ervoor te zorgen dat hun budget maximaal rendeert.
Oxford Groep organiseert ook regelmatig exclusieve (netwerk-)events, zowel publiekelijk als privé voor hun eigen Oxford Businessclub. Om deze events te promoten rekenen ze op Yellowwood Marketing om hun e-mailings visueel en textueel vorm te geven.

Project

Resultaat

Oxford heeft nu een duidelijke website waarop de bezoeker makkelijk alle informatie kan vinden over de verschillende merken en winkels. Maar ook gemakkelijk een afspraak maakt bij hun favoriete verkoper om kleding op maat te laten maken of gewoon om stijladvies te krijgen tijdens het shoppen. Bovendien communiceert Oxford nu op een regelmatige basis met hun potentiële en loyale klanten over hun evenementen. De ontvangers krijgen zo regelmatig een mail van Oxford in hun mailbox, wat ervoor zorgt dat ze top-of-mind blijven binnen de perceptie van hun doelgroep.

Ben jij onze volgende tevreden klant?

We staan te popelen om samen met jou je digitale uitdagingen aan te pakken. Eens samen brainstormen over hoe we je kunnen helpen op vlak van (online) marketing?