E-mailings
Bereik je bestaande én potentiële klanten aan de hand van e-mailmarketing
E-mailing campagnes kunnen op verschillende manieren worden ingezet. Denk maar aan het stimuleren van een verkoop, een uitnodiging / kortingscode toesturen of nieuwe klanten aantrekken. Het is dus ongetwijfeld voor jouw business ook een enorm handige tool.
Voordelen van een e-mailing campagne
1. Doelgroeptargeting
Je bepaalt zelf je doelgroep. Via verschillende tags kan je je ontvangers onderverdelen in verschillende doelgroepen. Zo kan je relevante content sturen naar de meest relevante doelgroep.
2. Persoonlijk
Je kunt boodschappen persoonlijk maken. Als je namelijk weet wie je geselecteerd hebt, heb je enorm veel informatie om de boodschap uniek te maken. Ook de aanhef kan je persoonlijk maken, wat veel krachtiger is natuurlijk.
3. Meetbaar
De resultaten van e-mailing campagnes zijn perfect meetbaar. Je kan gemakkelijk zien hoeveel procent jouw e-mail effectief heeft geopend/gelezen/heeft op doorgeklikt enzovoort...
4. Biedt inzicht
Je hebt achteraf inzicht in je bereik. Welke personen heb je wel bereikt en was dus goed? Welke personen heb je niet bereikt en kan dus beter? Via al deze gegenereerde data kan je de volgende keer aan de slag. Zo worden je campagnes steeds beter en beter.
5. Timing
Je kan zelf bepalen wanneer je welke boodschap uitstuurt. Zo kan je bijvoorbeeld ook verschillende e-mails automatisch laten versturen. Via een handige planning kan je zo gemakkelijk e-mails inplannen.
6. Meer omzet
Zeker als je een webshop hebt is e-mailmarketing een uitstekend idee. Zo kan je mensen herinneren aan hun winkelmandje en zo proberen de verkoop te stimuleren.
Veelgestelde vragen
Wij werken met Mailchimp om onze e-mailcampagnes te versturen.
Verstuur jij binnenkort converterende e-mails?
We staan te popelen om samen met jou je digitale uitdagingen aan te pakken. Eens samen brainstormen over hoe we je kunnen helpen met het uitbouwen van een e-mailingcampagne?