Aqua Sport

Webdesign met blog-sectie, Google Ads, sociale media-audit en e-mailingcampagne voor ski-en wintersportwinkel Aqua Sport in Deurne.

Project

Informatie

Beschrijving

Aqua Sport is al ruim 60 jaar een begrip in het ganse land als iconische wintersportwinkel. Dirk Schampaert staat steeds paraat voor zijn klanten voor advies voor bootfitting, skikledij en skimateriaal. Zijn professionele aanpak hebben tot een zeer tevreden en uitgebreid cliënteel geleid. De winkel heeft een zeer exclusief imago en is een begrip in de skiwereld.

Doelstelling

Toch is tijdens de coronacrisis het besef gekomen dat ook een sterke digitale aanwezigheid vereist is. Al is het hierbij uiteraard belangrijk dat het exclusieve karakter van de firma behouden blijft. Dirk blikt tevreden terug op de samenwerking met Yellowwood om Aqua Sport op de digitale kaart te zetten.
Website en webshop Aqua Sport uit Deurne (Antwerpen)

Hoe hielpen we Aqua Sport concreet?

Voor Aqua Sport bouwden we een responsieve website waarbij we de verschillende diensten en merken op gebruiksvriendelijke wijze voorstellen. Ook zorgden we voor een FAQ-sectie om de zoekmachineresultaten nog verder te verbeteren zodat zowel de ervaren skiër als de beginner vlot zijn weg naar Aqua Sport vindt. Ook een blogsectie draagt bij om de vindbaarheid in Google te verbeteren. Ten slotte zorgden we voor een tool om online afspraken toe te laten. Dit is van cruciaal belang om maatwerk en een heel persoonlijke service te garanderen.
Dirk heeft al vele jaren ervaring op de teller als ski-monitor en onderneemt ook zeer mooie reizen. Daarover blogt hij gretig op zijn website.

Project

Resultaat

Aqua Sport kon tijdens de vele lockdowns toch nog klanten op afspraak ontvangen en bereikte nieuwe klanten via de website.

Ben jij onze volgende tevreden klant?

We staan te popelen om samen met jou je digitale uitdagingen aan te pakken. Eens samen brainstormen over hoe we je kunnen helpen op vlak van (online) marketing?