Aqua Sport is al ruim 60 jaar een begrip in het ganse land als iconische wintersportwinkel. Dirk Schampaert staat steeds paraat voor zijn klanten voor advies voor bootfitting, skikledij en skimateriaal. Zijn professionele aanpak hebben tot een zeer tevreden en uitgebreid cliënteel geleid. De winkel heeft een zeer exclusief imago en is een begrip in de skiwereld.
Doelstelling
Toch is tijdens de coronacrisis het besef gekomen dat ook een sterke digitale aanwezigheid vereist is. Al is het hierbij uiteraard belangrijk dat het exclusieve karakter van de firma behouden blijft. Dirk blikt tevreden terug op de samenwerking met Yellowwood om Aqua Sport op de digitale kaart te zetten.
Hoe hielpen we Aqua Sport concreet?
1. Webdesign
Voor Aqua Sport bouwden we een responsieve website waarbij we de verschillende diensten en merken op gebruiksvriendelijke wijze voorstellen.
Ook zorgden we voor een FAQ-sectie om de zoekmachineresultaten nog verder te verbeteren zodat zowel de ervaren skiër als de beginner vlot zijn weg naar Aqua Sport vindt. Ook een blogsectie draagt bij om de vindbaarheid in Google te verbeteren.
Ten slotte zorgden we voor een tool om online afspraken toe te laten. Dit is van cruciaal belang om maatwerk en een heel persoonlijke service te garanderen.
2. Blogpagina
Dirk heeft al vele jaren ervaring op de teller als ski-monitor en onderneemt ook zeer mooie reizen. Daarover blogt hij gretig op zijn website.
Project
Resultaat
Aqua Sport kon tijdens de vele lockdowns toch nog klanten op afspraak ontvangen en bereikte nieuwe klanten via de website.
"Deze jongens hebben voor ons bergen verzet ! Wij hebben een zeer duidelijk positief resultaat met dit jong team verkregen !! 👍👍👍"
We staan te popelen om samen met jou je digitale uitdagingen aan te pakken. Eens samen brainstormen over hoe we je kunnen helpen op vlak van (online) marketing?