Yellowwood Marketing

KBX Bouwonderneming

Bouwen in vertrouwen

Kurt Broeckx heeft meer dan 25 jaar ervaring als werfleider en metser en richtte bijna 10 jaar geleden zijn eigen bouwonderneming KBX op waarmee hij zich als zelfstandige specialiseert in woning- en villabouw & projectontwikkeling in regio Herentals en omstreken.

In de afgelopen jaren realiseerde hij al tientallen projecten voor evenveel tevreden klanten.

Als aannemer staat hij garant voor een persoonlijke begeleiding doorheen het ganse bouwproces en volgt hij nauwgezet de meest recentste trends om steeds zo efficiënt en energiezuinig te bouwen. De laatste jaren zijn steelframewoningen in opmars en vormen zij de accelerator voor een ware revolutie in de bouwsector door de snelle realisatie van een instapklare woning.

Kurt als innovatieve aannemer is één van de eerste in de regio om woningen in steelframe te realiseren. Die innovativiteit en de talloze tevreden klanten vormen de basis voor een uitgebreide website waarbij we de referenties tentoonstellen en de bezoeker inlichten over de verschillende opties die KBX biedt. De doelstelling van de site is zowel informatief als transactioneel (offerte-vragen binnenrijven).

Nemen wij jouw bedrijf ook onder handen?
Bouwen in vertrouwen

Hoe hielpen wij KBX?

Webdesign

Op basis van de aangeleverde foto’s en een persoonlijk interview bouwden we een website van 15 pagina’s met enkele structuren. We kropen in het hoofd van de mogelijke websitebezoeker en stippelden enkele paden uit die hij of zij kan volgen. Zo voorzagen we puur informationeel de diensten die KBX aanbiedt met enkele foto’s en een verwijzing naar referenties. Door het plaatsen van referenties toon je expertise aan je bezoekers en scoor je ook beter op Google. (Want als je als Herentals bouwondernemer ook een pagina over woningbouw in Itegem hebt, word je ook gevonden tussen de aannemers in Itegem). Daarnaast verzorgden we een pagina over de steelframerevolutie waar KBX fel op inzet. Een best uitgebreide site, maar door het veelvuldig gebruik van duidelijke knoppen verliest de bezoeker nooit het overzicht. De teksten schreven we met zo min mogelijk vakjargon in een hapklare taal voor de prospect. Ook verzorgden we optimalisaties voor smartphonebezoekers, wat toch cruciaal bleek aangezien 61% van de sitebezoekers via mobiel surfen. Een vlekkeloze ervaring via smartphone is enorm belangrijk om offerte-vragen binnen te krijgen. Hiervoor hebben we een duidelijk formulier voorzien met de mogelijkheid om pdf’s met de werfplannen op te sturen. Zo krijgt Kurt alle nodige informatie netjes in zijn mailbox en kan hij het nodige doen om de klant verder te helpen.

Videografie

De innovativiteit van het steelframeconcept stoelt vooral op snelheid. Op een zes tot tien weken realiseert KBX een instapklare woning. Om die snelheid te benadrukken stelde Kurt voor om een video te maken. In samenwerking met een videographer realiseerden we een timelapsevideo van een tweetal minuutjes waarin de snelheid van het bouwproces sterk benadrukt wordt. Deze integreren we ook op de website. Video’s zijn steeds een goed idee omdat je bezoeker dan meer tijd op je site doorbrengt, waardoor je ook weer hoger scoort in de algoritmes van Google. En daarbovenop is het leuk om dit aan een geïnteresseerde bezoeker te kunnen tonen om hem over de streep te trekken. Een win-win-winsituatie.

Wat vond Kurt van ons?

“De samenwerking met Yellowwood Marketing is vanaf dag 1 zeer goed verlopen. Ze hebben ons goede raad en inzicht gegeven om een goede en duidelijke website te maken. Ook als er problemen waren hebben zij deze met veel kennis en kunde opgelost voor ons. We zaten op dezelfde golflengte, aangezien de jongeheren van Yellowwood Marketing onze visie snel doorhadden, en zo is er een perfecte nieuwe website tot stand gekomen voor onze bouwonderneming. Waarvoor hartelijk dank!”

Kurt Broeckx

Kurt Broeckx

KBX Bouwonderneming